måndag 17 december 2012

Ingen självkontroll.

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!

Jag är så jääävla dålig! Ätit som fan. Socker. Var fika för att det var sista klassmötet denna termin. Åt två kakor, fyra muffins. Skulle kunna äta mer men nu kommer ångern. Ångrar det som fan. Kunde räckt med en, eller helst noll. Ligger på 1880 kalorier, och har inte ens ätit äpplet. Lär ju inte äta det nu heller.. Hoppas jag orkar och hinner träna idag. Bara springa lite på bandet. Fan, 20 minuter skulle vara tillräckligt. Vi får se. Struntar nog i bussen och går idag. Bränner av 170-220 då i allafall.. Vi får se hur allt bli. Har en smak av socker i munnen nu, men den gör mig inte glad just nu. Hej vatten!


Jag har noll självkontroll, jag behöver någon att peppa med. Någon villig?

1 kommentar:

  1. Tänk på alla fina kläder du kommer att kunna ha!
    Tänk på hur det skulle kännas att vara helt nöjd med sin kropp när man går på en strand i endast bikini.
    Vilket självförtroende du kommer få och alla kommentarer om att du gått ner i vikt.
    Lite pepp kanske? ;)
    Är lite nyfiken utav mig ;) men iaf hur mycket har du gått ner i vikt totalt och sen när? Enligt ditt BMI är du ju smaal gumman, inte behöver du gå ner mer!!<3

    SvaraRadera