lördag 20 april 2013

Skam och ångest.

Har funderat på att blogga i ett par timmar nu. Blogga om mitt misslyckande. Men jag har skämts så mycket, för mycket. Har inte vågat blogga. Vill inte skämmas inför er också. Det räcker med mig själv. Och om jag inte skriver om det så har det kanske inte skett? Om ingen annan vet. Självklart har det hänt. Jag har ätit.

På tok för mycket.

Ett hallonweinerbröd, två kokosbollar och FYRA mackor med smör.

Jag vill bara döva den ångesten med att äta och titta på film. Men jag vet inte vad jag ska se. Ska försöka att inte äta i alla fall. Vill se något halvt deprimerande. Struntar i om den är lite töntig, funkar ändå. Filmer som handlar om ledsna saker. Kriser, ätstörningar, mobbning, sorg. Allt sådant. Skulle gärna vilja se lite nyare, många är ju relativt gamla och finns inte att ladda ner. Men kan kolla på youtube också men ändå. Kan ha glömt någon. Snälla ge mig tips!?

Redan sett

Starved.
Sharing the secret.
A secret between friends.
Perfect body.
Cyberbully.
Center stage.
Soul surfer.
Skins.

1 kommentar:

  1. Jag har inte sett så många ätstörningsfilmer, men jag kan tipsa om Demi Lovatos Stay Strong, den handlar om hennes kamp mot ätstörningar, bi polärt syndrom och självskadebeteendet hon har haft. Finns att se på mtv.se

    Kramar. <3

    SvaraRadera