måndag 22 april 2013

Tjock.

Igår grät jag. På grund av fettet. Framför Erik.

Han blev ledsen och rädd, vilket gjorde ont i mig. Jag blev också rädd. Rädd för att han var rädd, rädd för att han pratade om ätstörningar och bloggar. Jag är frisk.

"Jag önskar att du kunde se dig från mitt perspektiv, du är så fin."


Hah, jag med. Jag önskar verkligen det. Men jag gör inte det.

"Men ta bort täcket så kan vi titta, du är inte alls tjock." Ugh, jag är tjock Erik. Jag känner ju låren, de rör varandra! Fettet på magen känns. Jag är större än vad jag var förut. Fan. Erik, nej jag vill inte visa.

I don't care if it hurts, I want to have control, I want a perfect body, I want a perfect soul.

1 kommentar:

  1. Du är inte tjock! Du är lika lång som jag och väger precis så mycket som jag drömmer om att väga! Du är fin.

    SvaraRadera