måndag 9 november 2015

Misär.

Det har varit tungt.

I lördags bråkade jag och Erik. Först var det väldigt mycket passive aggressive-beteende. Jag fick i mig alldeles för lite mat och alldeles för mycket alkohol. Bråk. Jag har ont i hela kroppen. En bula i huvudet, skrapsår på knät, blåmärken. Nej, han slog mig absolut inte. Jag ramlade mest omkring. Bulan fick jag när jag slog i huvudet när jag försökte ta mig ur hans grepp. Han höll i mig för att jag inte skulle springa iväg. Jag ville springa iväg så himla mycket. Åkte upp till sextonde våningen, i en t-shirt och ett par trosor. Grät, ramlade och skrek. Allt var så hemskt. Jag var hemsk. Jag är hemsk. Ville inte leva. Vill knappt leva nu heller. Det löste sig någorlunda men inte helt. Har så ont. I kropp och själ.

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Vill bara ge bort det till någon som förtjänar det mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar