tisdag 23 juni 2015

FML

Jag har ätit så mycket de senaste dagarna, blir rädd. Rädd för att trigga hets och gå upp tjugo kilo. Jag vet, logiskt, att jag inte skulle gå upp så mycket men det känns så.

Idag börjar jag räkna kalorier mer noga igen. (De är ju alltid i bakhuvudet.) Nu skrivs de dock, igen, ner i Lifesums app. Räknade av jag lär bränna på jobbetidag. Jag räknade dock lågt. Ändå så är det strax över 800 kalorier. Har dock redan ätit 500.. och har med mig äpple, Skyr och proteinbar för 400-500. Jag börjat jobba 12:45, har matpaus 17, slutar jobba 21:45. Får se om jag äter något hemma eller inte. Fan jag vill bara bli smal på riktigt. Inte normalsmal/otränad/äcklig osv som jag är nu. Jag vill att alla ben i kroppen ska synas. Varför är jag så dum i huvudet? Capio borde höra av sig snart, 1-2 veckor och istället för att peppa friskhet så triggar jag de sjuka tankarna mer. Så jävla dumt. Är helt jävla trött på mig själv. Hur ska det här sluta egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar