måndag 3 augusti 2015

En ätstörd vecka senare..

Efter en dålig mathelg "hetsade" jag 280 gram rulltårta. Fick sådan ångest att jag bestämde mig för att spy. Fick upp lite innan jag avbröt av ångest och blandade känslor. Nu har jag ont i halsen och ska försöka hitta något att köpa till middag att ha på jobbet. Vill inte alls egentligen men vet att jag borde. Har berättat för Erik om den där gången jag spydde och att jag fastade i 24 timmar på jobbet. Avbröt fastan tack vare honom, hade planerat att fasta i minst 40 timmar. Glad och ledsen över att det inte blev så. Har ont i halsen och huvudet nu. Känner mig så jävla dum.

3 kommentarer:

  1. Jag är ju den sista som ska komma med moralkakor, men snälla, var försiktig... Att spy kan vara livsfarligt och det vore fruktansvärt om nåt hände dig!

    SvaraRadera
  2. Snälla sluta med dina försök att spy. Vill dig bara väl.

    SvaraRadera
  3. Vet inte exakt vad jag vill säga med min kommentar men jag brukade läsa din blogg för ett år sedan, då jag själv bloggade. Saker är sig lika i den här världen, vet inte om det ger mig hopp eller förtvivlan.

    Kämpa på tjejen!

    SvaraRadera