torsdag 1 september 2016

Blir man ens helt frisk?

Jag har varit borta länge, jag vet. Skjutit upp det. Det jag är bäst på. Jag gick på dagvården i 19 veckor. Skulle sedan börja i öppenvård. Tre samtal senare har min behandlare tydligen slutat, jag tror avskedad, och allt känns bara kaos. Jag funderar på att be om att bli remitterad till SCÄ. Trött på Capio nu. Har ni några erfarenheter? Tvivlar ibland på att jag kan bli mer frisk än jag är nu. Är i något jävla mellanläge. Följer väl inte ordinationen helt men dietar inte. Exponerar mig med kläder men avskyr hela min kropp. Tankarna är detsamma. Men jag kommer ju inte dö så jag kanske inte spelar någon roll längre? Fysiskt lidande går före psykiskt och jag är inte nära på att kollapsa av hjärtsvikt. Hah. Nej, har ingen aning om vad som händer. Funderar på att bara avsluta "behandlingen" helt.

2 kommentarer:

  1. behandlingen måste ju ge något, annars känns det ju bara som slöseri med tid att gå dit. Testa att få en remiss till SCÄ!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående! Jag bor i fel del av landet men ändå hört en del bra om scä :)

    SvaraRadera