måndag 14 december 2015

Hamsterdam!

Jag har köpt en hamster nu. Köpte honom i fredags. Han är så söt! En dvärghamster, campbell. Vit och grå och så liten. Älskar honom! Det är mitt bästa köp på länge! Lite komiskt dock att när jag berättade det för mamma så sa hon att hon hade funderat på att köpa en hamster till mig i julklapp haha. Bra tålamod jag har.. Nej men är sjukt nöjd. Han heter Hamsterdam!

Maten går så där. Äter väl ganska regelbundet men alltså.. Jag mår lika dåligt för det, om inte sämre. Gått i behandling länge nu och är orolig över att det knappt hjälper. Jag är rädd. Vad händer när mina 30 träffar är klara? Jag vet att jag inte kommer vara klar. Vill bara lägga mig ner och gråta när jag tänker på det. Hur håller man motivationen uppe?

3 kommentarer:

  1. Känner igen mig så mycket, förväntar mig större förändring vid det här stadiet i behandlingen. Har inte allt tid i världen liksom?! Känns som jag fått hyfsat kontroll över hets-och-spy-delen så det är jag nöjd med. Men de restriktiva tankarna, viktfixeringen är värre än på år känns det som. Det liksom bara byter form. hm.

    Grattis till Hamsterdam!!! Haha älskar namnet!!!<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Hamsterdam :D

    Det måste ju bli nån sorts utvärdering efter dina 30 möten och de kan väl inte släppa dig om du fortfarande mår så dåligt? Kramar!

    SvaraRadera
  3. Alltså djur är typ bästa antideppen! Så sött namn <3
    Styrkekramar!

    SvaraRadera