torsdag 23 april 2015

I fucked up.

Som vanligt så kan jag inte kontrollera mig när jag är ledig. För mycket dötid. För mycket tid att tänka på mat, att triggas av mat, att äta mat. Fuck my life. Förra veckans måndag-fredag gick ju bra. Lördag blev hets. Söndag blev hets/överätning. Måndag och tisdag blev överätning. Igår åt jag inte överdrivet mycket men följde varken dieten eller åt bra mat. Jag har en sådan jävla ångest. Sommaren är snart här. Alltså kjolar, klänningar, shorts och linnen är snart här. Jag vill inte. Jag vill skära bort tio kilo först. Jag vet fan inte vad jag ska göra.

Idag ska jag till skolan. Anledningen till att jag överätit en del efter helgen är för att jag varit ledig från skolan. Ens schema på universitetet är så himla flummigt. Idag ska jag till skolan på seminarium. Börjar klockan ett och slutar fyra. Jag vill inte dit. Vill inte behöva sätta på mig kläder och gå ut och se folk. Imorgon har jag ingen skola men ska möta min grupp i skolan för ett mindre grupparbete. Orkar inte. Behöver egentligen börja på min hemtenta. Den ska in den 30de april och jag har inte ens börjat. Som sagt, fuck my life. Min plan är att inte äta förrän ikväll. Ska nog bara köpa en cola zero med mig till skolan. Eventuellt något litet som en proteinbar eller något. Tror inte att jag ska följa HSGD, dels har jag fuckat flera dagar och skulle jag börja om på måndag känns det bara segt. Vi får se hur jag gör. Funderar på att bara sätta en gräns från dag till dag själv. Liksom om 1200 känns okej en dag då ska jag äta det, istället för att kanske vara begränsad till 800-900 en dag av HSGD och till slut hetsa istället. Åh, jag vet inte. Kan jag inte bara bli smal? Mår så jävla dåligt just nu.

2 kommentarer:

  1. 1200 kalorier låter absolut bättre än 800. Du kan förmodligen äta ännu mer och fortsätta gå ner i vikt, utan att skada kroppen alltför mycket. Kram

    SvaraRadera
  2. Näring behövs för tentor, tro mig, jag vet. Du är så himla bra, du kommer igenom det här!

    SvaraRadera