lördag 4 april 2015

Rensning.

Usch, hade en mardröm där Erik skulle gifta sig med någon annan trots att vi var tillsammans. Helt sjuk dröm, mår fan dåligt över det trots att jag vet att det var en dröm. Huvudvärk har jag också. Känner mig tjockast i världen med. Fan, jag hoppas att jag kan somna om. Sådan jävla ångest.

Igår rensade jag min garderob. Ångest men inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Jag trodde typ att jag skulle få på mig max 2 av mina gamla byxor (av minst 10, säkert mer) men nej, det var två par jag INTE fick på mig så fick på mig i princip alla. Slängde några jag tyckte var fula, ett par jag inte fick på mig. Det andra paret jag inte fick på mig ligger längst ner i byxlådan och jag hoppas att jag får på mig dem snart. Jag fick på mig alla shorts. Jobbigt att prova men kändes lättare än vad jag trodde. Shit, jag är inte redo för sommar. Usch. Ska köpa lite nytt, vilket känns kul. Har redan köpt lite nytt för att jag kände att jag behövde det. Var inte så ångestfyllt som jag trodde. Antagligen för att jag tappat hetsvikten i och med att jag i princip aldrig hetsar längre. Dock är jag inte nere på den vikt jag trivs på. Vet inte vad jag väger men hade jag bägt 54 så hade jag märkt det på kläderna. Nu väger jag kanske 57-58? Ughhh, vill bara trolla bort 10 kilo. (Som vanligt.)

Snart flyttar jag och Erik. Sådan jävla ekonomisk ångest. Jag hoppas allt går bra, det mesta känns skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar