tisdag 30 december 2014

Vad ska jag äta? Eller göra?

Gårdagens kalorier: 490.

Blev soppa och ett äpple igår.

Idag har jag inte gjort så mycket än. Ligger i sängen med datorn. Ska på bio ikväll med Erik, vi ska se Exodus. Jag är så jävla pepp på den!

Gällande mat så har jag ingen aning om vad jag ska äta idag. Orkar inte riktigt tänka på det än. Är lite hungrig och sugen på saker jag inte ska äta, som pizza. Fuck life. Ska nog hämta en cola zero med is snart.

Vet inte heller vad jag ska göra innan Erik kommer hem. Han jobbar, som vanligt. Förhoppningsvis slutar han om 2-3 timmar och sedan har han ju en bit hem också. Jag är trött på att sitta vid datorn. Finns inget att göra längre. Kanske ska se en film eller något men jobbigt att leta. Ugh, varför tänker jag bara på mat? Varför är jag hungrig för? Så jävla onödigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar