tisdag 7 juli 2015

Ensam. TW.

Sitter ensam hemma och äter bara skit. Fattar inte varför jag inte kan vara ensam utan att inte kunna kontrollera mig. Jag är som besatt. Måste äta något hela tiden. Detta har så klart lett till många tankar om att besöka badrummet av helt fel anledning. Så himla dumt och triggande. Det värsta är att jag vet att jag lätt skulle kunna komma undan med det. Erik är inte hemma och dessutom skulle han inte märka något när han kommit hem. (Jag har ju aldrig klarat av att spy, förutom typ en halv gång i skolan för minst två år sedan, vilket jag är glad för.) När jag bodde hemma var jag jämt rädd att mamma, som är detaljstyrd, har städmani osv, skulle märka något i efterhand. Vet inte riktigt hur men på något magiskt sätt. Detta gör det väldigt enkel att vara ätstörd nu, när jag flyttat. Jag vill inte börja kräkas för jag är typ 80 % säker på att jag skulle fastna i det. Har jag berättat för er att jag berättat om min ev. ätstörning för min moster?

Så nu försöker jag att distrahera mig själv. Nyss käkat en bulle, så himla dumt. Kommer aldrig bli smal känns det som. Jag som funderade på att jogga idag. Good luck liksom. Fick dessutom min mens idag så skyller lite på det.

Erik slutar snart. Antagligen om max en timme. Vet inte vad jag vill att vi ska göra idag. Dels vill jag typ överraska honom med någon rolig plan, typ åka och se på bio, kolla i butiker och äta middag. Men jag vill inte ha middag. Känns inte som att jag förtjänar det. Inte nu när jag ätit så mycket skit idag. Kärleksmums, chips och en bulle. Inte konstigt att jag vill spy. Samtidigt är jag så trött. Jag gick upp halv nio så det var väl relativt tidigt. Men mellan kl 12-14 låg jag bara i sängen. Är ändå trött. Vet inte om jag orkar ta mig till centrum för att köpa biobiljetter och fixa och trixa. Kanske kan göra det imorgon? Så jävla kluven. Orkar inte.

Hur mår ni?

1 kommentar:

  1. Det känns otroligt bra att höra, att du kom på andra tankar efter att ha läst mitt inlägg! Självklart kan vi hålla kontakt, tror vi kan hjälpa varandra, peppa mot sundare tankar. Heter glitterlila på kik om du har det annars kan du mejla på glitterlila@hotmail.com, lämna gärna en kommentar om du mejlar annars finns risken att jag inte ser det, kollar den mejlen extremt sällan. Du ska få min privata sen, vill bara inte skriva ut den i en kommentar.
    Kramar<3

    SvaraRadera