måndag 6 juli 2015

Svag.

Som sagt, ledig idag. Jag har gjort lite allt möjligt. Ätit choklad, tittat på serie, hämtat post (kläder från Nelly, tvättat och varit med Erik. Känns ganska bra. Dock inte ätit någon mat idag, alltså riktig mat. Bara skit. Känns som en hetsdag fast jag inte hetsat. Inget friskt över dagen i alla fall. De senaste timmarna har jag haft sådan ångest i mig. Planerat dåliga saker. Som att imorgon, då jävlar, då blir det nya tag. Då ska jag jogga och väga all mat igen. Sluta. Jag vill bli frisk. Det här går inte.


Jag vet att tiden till slutet av augusti egentligen kommer gå fort men det känns långt bort. Dessutom vill jag inte riktigt att det ska bli slutet av augusti, för då är det strax dags för skola och sommaren närmar sig sitt slut. Usch. Hur kan en vara stark när en känner sig så himla svag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar