fredag 10 juli 2015

Tråååååååk.

Som för att förstöra dagen jag tänkte fasta direkt åt jag en bulle till frukost. Smart va? Den delen av mig som vill bli frisk säger att det är bättre än inget men det känns jävligt tveksamt.

Jag satt uppe sent igår vilket resulterade i att jag gick upp halv tolv idag. Vad hände med mina bra sovrutiner? Några dagars ledigt och bang, förstört! Idag är tanken att jag ska gå över till mamma med verktygslådan som vi fick låna av henne i samband med flytten. Vi har lite andra sådana saker här och jag hoppas att hon inte behöver allt idag. Orkar inte gå fram och tillbaka flera gånger men vi får se. Förutom det så funderar jag på att sola idag. För att sedan duscha och hänga hemma ett tag. Erik ska spela pingis med några från sitt jobb ikväll, jag får komma om jag vill men jag vet inte vad jag vill. En del vill gå dit och vara normal, trots att jag är rätt blyg. En del vill svälta hemma, en annan hetsa. Och den sista vill bara leva i ett jävla vakuum. Ugh, är så trött på mig själv.

Jag borde gå snart men känns inte som att jag orkar någonting. Så jävla lat. Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar