torsdag 9 juli 2015

Storlekar.

Maten går sådär. Inte riktigt sjukt och inte riktigt friskt. Åt dumplings till middag igår. Fick ris serverat till. Jag har jättesvårt för ris. Det är nog min värsta fear food, vilket är jättekonstigt för jag kan äta pasta. Fucked up. Hur som helst. Jag och Erik gick runt i lite butiker, åt och sedan gick vi på bio. Vi såg "Spy", jag tyckte om den väldigt mycket. Väldigt rolig, särskilt om man tar bort lite sexistiska saker. Köpte ett par byxor på Cubus. Beigea chinos. Velat ha sådana i flera år. När jag var yngre tyckte jag att jag var för tjock, senaste tiden har jag mest inte tänkt på det då jag inte hittat några. Men hittade ett par på Cubus. Fick plats i storlek 34 och fattar fortfarande ingenting. Vet att det har med modellen att göra men ändå. Känns triggande. Vill att alla byxor ska vara i storlek 34. (Jag har oftast 36 på underkroppen, överkroppen kan jag oftast ha 34 och XS på, trots allt mitt fett. Vissa saker i 36 och S.) Så himla triggande det här med storlekar.

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att tiden ska gå. Klockan halv två ska jag träffa en kompis i stan och jag hoppas att det blir kul. Vill inte sitta ensam hemma och bara vänta på Erik mer. Det är deprimerande. Och triggande.

Hur mår ni? Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar