söndag 30 november 2014

Stress och illamående.

Jag är så trött och stressad. Psykiskt trött. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Jag har precis tackat ja till ett tredje jobb trots att jag pluggar. Just nu sitter jag och väntar på bussen. Ska till lagerjobbet. Det nya är förresten ett undersköterskejobb inom äldreomsorgen.  Hoppas på att få en bra erfarenhet och att få jobba under jul och sommaren främst.

Mår illa. Lagerjobbet är fysiskt krävande så tänkte att jag kunde äta något. Något blev kakor, vilket jag ångrar nu. Vet att jag kommer bränna bort minst allt på jobbet, det är inte det som är problemet. Det är den bristande självkontrollen och det jävla illamåendet. Vill kräkas.

Har tenta i sociologi på onsdag. Känner mig sjukt stressad. Har massor kvar att läsa. Orkar inte. Ska åtminstone läsa lite på bussen snart. Bättre än inget. Hur mår ni?

2 kommentarer:

  1. Tre jobb och plugg? Det låter lite väl häftigt :/

    SvaraRadera
  2. Har också en massa tentor och stress. Kämpa! Snart är det jul och ledighet :)

    SvaraRadera