måndag 3 november 2014

Ångest, bra start på veckan.

Precis slutat i skolan och är på väg till jobbet. Jag har ångest. För mycket ångest. Ångest och stress. Jag har börjat må illa. Det har hållit på i snart en vecka och illamåendet kommer och går lite när som helst. Tror det beror på stress. Kul. Ångesten beror väl på mycket men särskilt allt fett och all mat.. Idag åt jag lunch i skolan. 500 kalorier. Jag orkar inte.

Vi ska snart på lite studiebesök med skolan. Bland annat Stockholns centrum för ätstörningar. Ångest, oro, stress och så jävla triggande. Vet fan inte vad jag ska göra med mitt liv. Jag vill men ändå inte få hjälp. Allt är så komplicerat. Triggas extra mycket till att båda hetsa och svälta. Mest vill jag nog bara sova bort allt.

1 kommentar:

  1. Hej! Nu jäklar ska jag gå ner de kilona så jag når min målvikt som är 45 kg. Vill du veta hur jag gör, vad jag äter eller hur jag tränar så kolla in min blogg. Eller klicka dig in på den om du vill ha inspiration, motivation eller om du också ska eller håller på att gå ner i vikt så kan vi peppa varandra!

    SvaraRadera