torsdag 14 juni 2012

Är man bäst eller vad? THE MEDIC!

Igår var jag på Rasmus studentmottagning, var helt okej. La tyvärr UC-pengar på blommor åt honom, suck haha. Spelade även lite TF2 med Erik på IO innan, var medic och alltid i toppen! GRYM JAG ÄR! Aja, var trevligt hos Rasmus! Mycket okända människor dock haha.

Idag träffades jag, Erik och Alexandra! Var kul! Vi drog till stan och flummade runt, sedan centrum och snacka mer och sedan hem. Imorgon är det Uppcon så nu förösöker man bestämma kläder haha. :D

Vägde mig nyss, 53,6! Med kläder på. Gått ner lite i allafall. Hoppas jag. Hatar att väga mig ändå, med tanke på att vikten påverkas av så mycket. Vatten, mat osv. Aja, borde bestämma en tid att väga mig på, alltså på ett ungefär.

UPPCON-PEPPA NU DÅ! Packa, skriva ut biljett, bestämma kläder och bara woop-woop!

7 kommentarer:

  1. Nej de är absolut inte försent, klart du kan komma, de är ju först i augusti ungefär! ♥

    SvaraRadera
  2. Sv: Jo, jag tänkte det också! :)

    SvaraRadera
  3. sv; åh, tack så mycket. <3

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack så mycket<3
    Nej tyvärr så är det inte jag på bilden.

    SvaraRadera
  5. Sv: Jamen exakt! hahahaha. Grattis till din viktnedgång ♥

    SvaraRadera
  6. Jo jag vet. Men jag är sällan hungrig på dagarna. :)

    SvaraRadera
  7. sv: tack snälla du ♥ nej jag har faktist inte hört om fitnessfighten, eller är det den där klubben?

    SvaraRadera