lördag 9 juni 2012

Gårdagen och idag.

Igår var jag relativt aktiv, enligt mig själv haha! Dammsög halva lägenheten, dammade, städade rummet, sorterade och vek om de mesta kläder jag har för de var lite fucked up hah. Bäddade äveb om med lakan och shit, hjälpte till i tvättstugan, solade, sprang/joggade på löpbandet i tjugo minuter. Hahah, jag tränar typ aldrig lol. Men ska börja lite mer nu under sommaren. :) Åt en braq middag, helt ok mellanmål fast ingen frukost. Sen blev det socker, såklart.. Hahahah! xD

Idag........ har jag inte gjort någonting. Åt frukost, var väl det duktigaste jag gjort idag haha, åt en Snickerglass.Tjockt. Sedan nu sitter jag med ett mellanmål typ, fick tipset från en blogg. Gjorde om det lite. Skulle vara kvarg (Kesella!) med hallon, kokosflingor, vaniljPULVER och sötningsmedel. Hade inte vaniljpulver eller sötningsmedel och var för surt, enligt mig, utan något sött så "tillsatte" vaniljSOCKER istället. Hahah, jag är så cool och kreaktiv!

4 kommentarer:

  1. Sv: Tack. Haha varför en ledsen gubbe? x)

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack! Mjo, det vore nog bäst att kasta ducolaxen men det känns ändå som att jag behöver ha några kvar, in case of emergency.

    Du är jätte fin btw!

    SvaraRadera
  3. Tack fina du! alltid lika vackra ord som inte passar in på mig egentligen. Hehe. Kan du ha blivit inpirerad av min hallonkvarg frukost någon dag sen? x) blev det gott med vaniljsocker? Kram! ♥

    SvaraRadera
  4. sv 1: jag blandar inte röran nej, utan värmer hallonen så att det blir som "vaniljglass med varmahallon" du vet? x) fast med vaniljkvarg. Mumsii :3

    sv2: jag har faktist ätit som kampflicka förut, men det tog så extremt mkt tid med allt vägande, och planera maten, det funkar inte för mig för tankarna kretsar endast runt mat då, och hon är ju hemma mycket. Jag flyger och far och hade inte tiden, skulle inte funka att planera måltiderna så när jag är med vänner, och jag kan gå ut flera gånger per dag liksom, medans hon mest är inne. Då kan jag tänka sig att det går, för då har man ju allt hemma =) sen måste man ha disciplinen också. Jag känner mer för att inte äta alls (och sen failhetsa, ehehe lite charm i det) eller inte. Nej men ja. Sen det där med 2000 kcal för att leva stämmer inte riktigt, min BMR är 1300 (förbränning dag i vila) kampflicka äter 100-300 under sin BMR per dag eftersom hon inte tränar. Vilket innebär att skulle jag äta 2000 skulle jag ligga på 700 i överskott förutsatt att jag inte tränar den dagen , och då skulle jag gå upp x) kram!

    SvaraRadera