måndag 11 juni 2012

Både bra och dålig dag igår!

Träffade finfina Alex igår! Och det var kul, lite smått tyst ibland och så kanske. Men skitsamma! Hade trevligt och roligt och ska tvinga henne att träffa mig mer imorgon! :D


Kände att jag hade en relativt bra kaloridag igår, för att vara jag. Jag vill inte ligga på värsta underskotten, kanske lite men inte för mycket. Låg ganska bra till igår, sedan på kvällen så tänkte jag "Åh, jag äter lite socker för har en del kalorier kvar ju!". Skulle jag inte ha gjort.. PANG!!! 814 kcal. ÅTTAHUNDRAFJORTON KALORIER! Ska inte gegga för mycket över det, men kändes så onödigt. Hade räckt om jag ätit typ.. någonstans under 500, eller 400. Annars hade jag väl ätit.. bra. Tror ändå att jag hamnar på ca 2000 kcal. Lite över tror jag, haha. Skitsamma. Och det är ju var kroppen behöver, i min ålder kan det behövas mer till och med, går. Och jag går ju inte upp av det. Har snarare gått ner.. Utan att försöka. Men nu står det still och jag vill bli lite fin. Vill bli smal, velat det jättelänge och ah.. Borde försöka ha mer kontroll lol. Kanske träna LITE mer i allafall, aja vi får se. Jag som ville gå ner till Uppcon som är på fredag.. Glöm det, suck..

Kan inte träna idag heller, för har ont i halsen. Och det är tydligen dåligt och faligt att träna när man har just ont i halsen.. Förkyld funkar men halsont, nejnejnej. Fan alltså. Har ju inget att göra så får man inte ens jogga/powerwalka lite. Suck. Kanske gör det ändå, om halsen blir bättre. Ätit 108kcal idag, haha varför började jag räkna övernoga helt plötsligt!? Annars har man typ bara räknat lite för att hålla koll i allafall.. Hmm.. Men det var en "bar" typ så ah, det står ju på. Väger ju inte grejer.. Frågar bara mamma som har bra koll på ett ungefär, typ middag och sånt. Aja.. 

1 kommentar:

  1. Du behöver inte oroa dig över att skriva för mycket :) Jag bor faktist där. Haha. <3

    PUBLICERA INTE!!!

    SvaraRadera