måndag 4 juni 2012

Onödigaste skoldagen!!!

Onödig jävla dag. Började klockan 10 i Tantolunden, för friliftsdag typ. Kom dit kvart i tio, tio börjar det regna. Sen spelar vi lite brännboll, sedan grillar de lite mat, fast jag valde att inte äta.. SEN får man visst redan gå!? Tanken var att vi skulle sluta klockan 14 men nej, fick dra 11:07. Klagar inte över att jag bara hade en timme att vara där men alltså.. så fult! Onödigt ju! Jag och Jennifer åkte tillsammans och gick sen och kollade lite kläder också, hon köpte sushi med sig hem och hänge med mig en bit på vägen. Sen sa vi hejdå och nu har jag varit hemma sen ett tiden eller något, kanske lite efter ett. Vet inte, skitsamma. Astråkigt, fixade lite pasta med kyckling+samt sås. BUSIGT! Funderar på att träna, typ springa lite på bandet.. Eller kanske bara ta en Snickersglass och smågråta! Okej, inte böla men en glass lät ju jävligt gott. Och tjockt. Precis som jag, hahah! Eller så gör jag båda.. Eller inget. Kanske film/serier? SEEEEEEEGT, TRÅKIGT, TJOCKT, FUCKED UP, SÄMST!!!

Erik jobbar länge också, fyfan. Ledsen på honom, gaaah..

1 kommentar: