fredag 8 juni 2012

Glömde ju..

Glömde ju att berätta om min underbara onsdag!!!

Börjar med att mor och jag går upp till centrum, kommer dit halv elva och går och solar. Sen går vi och shoppar tihi! :D Mötte Madde och Jo-Jo lite snabbt också, sötnötar!

Handlade på H&M och Gina Tricot i Vällingby, vi åt lite fikmat. Köpte ett par väldigt rosa långbyxor på Gina samt ett grönt linne. I spets typ. Hahah. H&M blev MASSOR! Köpte en fin svart klänning, och en blå mer sommar/strandklänning. Bra att ha till Tunisien! Blev också ett par tjusa, men färgglada, shorts och ett svart linne. Blev även en slags blus/skjorta som var röd- och svartrutig. Utan ärmar och med knytning längst ner haha! Men den är fin! Fast kommer nog känna mig tjock i den ibland.. Även typ knästrumpor i tvåpack för tio spänn HAHAH. Ett grått par och ett svart. :)

Sedan drog vi hem, mötte Ozzy och åkte till Kista. Jag och mamma delade på ett pastarätt, mums! Och köpte lite mer kläder. Hon köpte också lite olika grejer förstår ni! Í Kista finns Carlings och hade ju presentkort på Carlings, super! En klänning jag sett där dagen innan fanns där till halva priset! AWESOME! Provade, mamma tyckte att jag skulle prova en storlek mindre, mer glädje! Och den satt bra och var snygg, köpte den haha. :) 200 spänn liksom! Bandlös i syntetläder typ.

Seeeeeeeeeeedan köpte jag ett till linne på H&M, ett vitt som jag köpt svart förr lol.

På Gina Tricot, igen, köpte jag ett par byxor jag kollat på länge. Trasiga, vita jeans, med nitar vid fickorna. Nedsatta till 100 kronor istället för 400, turdag or what? Blev även ett linne där, som det där gröna fast gult istället haha.. Mamma betalade en del, händer ju sällan med kläder för att jag har min budget jag ska använda till sådant. Fast hon tyckte att jag hade fått så bra betyg så hon sa att det ar lugnt! YAY! Bästa morsan, hahah. :)

Sen bar det hem och vi kollade på Grey´s anatomy, sista avsnittet för denna säsong!!! Helt urgggh, vill se mer ju! Slutade fett dumt.. Sen Body of proof och sedan sova, för var ju polisförhör dagen efter och vi skulle ju upp halvtidigt. Det har varit min vecka typ.. Ni då? :)

2 kommentarer:

  1. Tack finisen! ♥ Vad kul att du fyndat så mycket. Bor du nära Kista? är däär en del :3 kram

    SvaraRadera