fredag 1 juni 2012

Sedan sist?

Hmm, vad har hänt sedan sist? EHHHHHHHHHHHHHHHH, jag venne.

Nej men igår så var man ju i skolan, fast vi slutade tidigare. Hade idrott, utomhus, brännboll. Sen började det spöregna, jättekul... Så då fick vi dra och ah det är ju mys. Regnar idag med, fyfan. Mina skor är blöööta. Och mamma sa att jag skulle ta mina tygskor, fy på henne! Erik är ledig idag och det är fusk, fast han har haft två långpannor så det är väl okej ändå..

Vill bara få mitt matte nationella rättat, har världens ångest över mina betyg. Känns som att jag kommer faila sönder.

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja, hon är ju egentligen hur fin som helst! Bara mitt huvud som är stört :/

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag hittade linnet på chicy.se, länk till linnet finns i inlägget :)

    SvaraRadera