fredag 8 juni 2012

Massa har hänt.

Massa har hänt ja..

I helgen.. lördag... jag och Erik åkte till Naturhistoriska muséet! :) Kollade på cosmonova, det var kul! Typ Sea Rex. Sen drog vi runt i muséet ett tag, massa barn fyfan hahah. Regnade gjorde det också. Efter ett tag så drog vi hem, i regnet. Hemma var mamma, Ozzy och så hade vi Sandra och Tanja på besök. De hade hyrt film och vi åt ASGOD mat! Sådan där färskpotatis.<3 Med bearnaisesås och vitlökssmör. Och oxfilé och en god salad. <3 Sedan film och socker.

Dagen efter fortsatte det med film och socker haha. Färgade om håret här också, nice. Bort med äckliga utväxter!

I måndags var den onödiga dagen och i tisdags var det bara film och socker i skolan hahah. Slutade då också.

Mm, slutat skolan. Gjorde det i tisdags då jag inte kunde vara med på skolavslutningen pga polisförhör. Berättar om mina betyg senare!

Ah, varit på polisförhö om branden också. Gick bra, tog lång tid. Det var igår men ble mysdag ändå. Först åt vi frukost i centrum, sedan drog vi till Handen och fikade lite HAHAH, sen polisförhör i minst 1,5 timme. Jag satt i nästan en timme och Erik lite mer än en halv. Sen drog vi tillbaka till centrum. Jag åt på Subway och de åt donken, sen drog vill till Hemköp och köpte socker, ut på torget för att köpa hem lite jordgubbar. Fan vad gott och tjockt. Sen såg vi film. Och åt. Det var gott!

Efter det fixade mamma med Eriks extremt nedbitna naglar och döda hud kring fingrarna. Värsta manikyren! :) SEDAN VAR DET MIN TUR! Fast............ vi byggde fucking naglar på mig! Man använder typ mallar och sen lägger man på material. Tog aslång tid och var kul. Ska måla och fixa idag, eller asså mamma ska.. XD Känner mig som ett cp när jag gör något, bland annat skriver, så himla ovan!


Så nu sitter jag här, som ett tard typ.

1 kommentar:

  1. Sv: Det måste jag vara. Det är väldigt skönt att du skriver och får mig att känna mig starkare och bättre, så jag pallar fortsätta.. Så tack, tack, TACK fina du!
    Ta hand om dig <3

    SvaraRadera