lördag 18 augusti 2012

"Det löser sig!" eller?

Sitter och skriver med en vän på skype, vi ska jämt ta till sådana exempel för att visa att just jag har rätt, haha. Vi snackar om hennes uttryck "Det löööser sig!" men det gör ju inte det jämt. Ibland, kanske oftast, men inte alltid!

Fick mig att tänka på att du ska dö snart, kanske inte ens lever till jul. Du får kanske inte se mig bli 18, nästan helt säkert inte se mig ta studenten. Inte se mig få barn eller gifta mig, om det händer alltså. Så nu känner jag mig ledsnare och tommare än innan. Jag älskar dig, mormor. <3

1 kommentar:

  1. Svar; Nej det är det inte.

    Hur förstår jag inte. Han har sett mig äcklig som fan, ofixad, arg, jobbig, dryg och allting. Hade jag vart kille så skulle jag fan lämnat mig så fort som möjligt! :O

    SvaraRadera