onsdag 15 augusti 2012

Skola och shit.

I skolan så var ju vi vid någon stuga med gård, nära Skarpnäck. Sjukt segt och mådde asdåligt. Nära att böla flera gånger men klarade mig. Pratade lite med Erik i telefon, blev mest ledsen bara. Vet inte varför.

Pratade med mina två mentorer, fått en till nu! Och lite andra elever pratade man väl med, men känns obekvämt och jag är så osäker. Usch.. Blev en PW i allafall.


In: 1017 kcal.
Ut: 200 kcal.

Totalt: 817 kcal.

Ska ligga på 1603 enligt Shapeup för att gå ner 0,5 kg i veckan. Hade först inställt på 0,75 men mamma vill att jag ska ta det lugnare. Fine för mig. Ska ju försöka träna också, det vet hon så hon tänkte på det med.



Gissar på minst 200 i allafall, för träningen alltså. Gick i typ en halvtimme i lite skogområde. Brukar bränna 250-300 på en halvtimme TYP. Enligt pulsklockan, småspinger ju då också. Vilket jag gjorde nu med. Men enligt Runkeeper blev det 151 typ? Fast räknar ju på vuxen, sa mor. (Jag litar mycket på min morsa, haha!) Så låt oss säga typ 200. :)

1 kommentar: