tisdag 21 augusti 2012

Eh, va..!?

När jag kom hem igår, efter en PW med lite springande så blev mamma nästan arg? Först gick jag från skolan till t-banan, istället för buss. Tog ca 24 minuter haha, sen gick jag av ett par tunnelbanestationer och det tog mer än 30 minuter. Mamma börjar snacka om ätstörningar, hon frågade vad jag ätit och jag sa frukost, lunch och ett äpple. Liksom det är mer än vanligt, hon blev ändå arg och sa att HON inte orkade med om jag skulle få ätstörningar

1.Det är väl mig det skulle vara mest synd om då? Jag skulle knappast orka det heller..
2. Jag har ingen ätstörning.
3. Jag äter wtf? Åt fem gånger igår. Frukost, lunch, äpple, middag, paj!!! Vem med äs äter paj med glass liksom? -.-
4. HON får träna och banta, räkna kcal och ha sig men inte jag? Det är ju hon som knappt äter just nu.
5. Hon säger att jag ska gå mycket om jag vill ha resultat, och när jag tar ett tillfälle i akt så blir hon arg?



PALLAR INTE MED HENNE! Gjorde mig så jävla sur...

1 kommentar:

  1. Förstår att hon gör dig sur. så länge då inte får ätstörning eller på något annat sätt förstör din kropp så stötar jag dig i din träning. Hoppas du når dit mål! :)
    Kram.♥♥♥

    SvaraRadera