torsdag 30 augusti 2012

Failade med ger väl resultat..! :)


Dåligt med internet hemma så bloggar mest i skolan, ska berätta om gårdagens in och uttag!
 
Vid lunchen så skulle vi till stan och gå på en teater vid Kulturhuset, Unga Klara. Var kul men jag failade hårt. (Fast blev ju resultat, ni ska få höra!) Jag orkade inte trängas på buss eller något med halva skolan så jag gick till St Eriksplan, tog mellan 20-25 minuter. DÄR märker jag att jag glömt busskortet i skolan. = Bara gå till T-Centralen! Slutade med en promenad på 45 minuter eller något. Sedan så fick jag gå tillbaka samma längd till skolan. Dock sprang jag inte så mycket då, så tog ca 50-55 minuter. Segt men bra egentligen. Fick ju äta både lite chips och choklad. ;)
 
Sitter i skolan nu och väntar på att lektionen ska börja så att den kan ta slut, så man får dra. Hahaha! :)
 
IGÅR!!!
 
In: 1922.
Ut. 905.
Totalt: 1017 kcal.
 
Gräns enligt ShapeUp: 1406.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar