måndag 20 augusti 2012

Skola.

Haft en timme engelska, nu rast, snart en till timme engelska. Jag vill bara hem, har ont i nacken fyfan. Åt frukost idag, så det är ju bra. Har även med mig ett mellanmålsäpple + en cola zero + en flaska att fylla med vatten. Plus min pulsklocka haha, ifall att det blir värsta promenaden efter skolan.

Frukosten blev väl inte så bra, två skivor ljust rostbröd med lite skinka till. 204 kcal I think. Har ändrat min kcal-gräns lite, satte på normal aktivitet Hade hög innan, för jag tänkte på träningen. Skitsamma lägger in träningen eftersom istället. Min gräns är nu på 1400 kcal och det blir säkert nice.

Jag och Johanna håller på och ska fixa en blogg tillsammans, om träning och sånt haha. Liten peppblogg verkar det som! Så lägger in adressen senare. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar