tisdag 14 augusti 2012

Senaste dagarna lite kort.

Varit med Erik och Alexandra två dagar i rad. Dag ett grillade vi och chillade, Alex sov över och drog tidigt morgonen efter. Efter lite IO+kebab så träffade jag och Erik Alex igen. Vi kollade på Cockpit på bio, jävligt bra, och gick omkring lite.

Idag började jag i skolan. Fick SL-kort, schema, terminsplan och massa info om blandade saker. Jag hatar min skola. Trivs inte, mår dåligt, är osocial och osäker där. Fy! Bara satsa på betygen, kroppen, familj, Erik och vänner nu.

Sitter med blekning nu och ska färga snart, det blev så HIMLA solblekt i Tunisien.

Laddat ner apparna ShapeUp och Runkeeper, mamma klagade lite på Runkeeper för den funkar typ inte så bra? Och det märkte jag av lite idag, haha! Så kör mest på min pulsklocka och kommer väl prova Runkeeper lite. Småbörjar väl nu men blir nog mer seriöst på måndag. När skolan alltså blir mer normal och jag förhoppningsvis fått mer information om private stuff.

Avslutar här. Saknar Erik och mamma. Erik är i Nynäs och mamma sitter 1,5 meter ifrån mig. Men hon pratar i telefon och jag känner att jag fått lite väl lite tid med henne sen jag kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar