fredag 3 augusti 2012

Off, on, off?

Varit off, och mer off ska det bli! Åker till Tunisien imorgon så får se om det bli fler inlägg eller inte. Kommer nog inte blogga därifrån, hehe.

I förrgår var jag med Madde i stan, vi fikade och hon handlade en del. Var roligt! :)

Igår var jag med Carro, färgade hennes hår och åt hennes lite annorlunda köttfärssås som jag kritiserade mycket när hon lagade den. "Man brukar ha paserade eller krossade tomater i, och grädde fast det behövs kanske inte, och fond. Alltså där, där! Där är fonden, ah. VAD SKA DU GÖRA MED MJÖLKEN!? Aha, kaffet.. Då är det lugnt.." HAHAH, hade skitkul! xD Den var ganska god ändå. c:

Idag ska jag fixa naglarna och packa. Insåg även att eftersom att min pappa och hans familj redan är där nere så är jag ju omyndig och åker utan målsman. Så måste enligt Apollo typ göra något slags intyg, så mamma måste fixa det. Och hon kommer bli FETT sur för att pappa inte kollat upp det. Fast jag är också lite irriterad.. Redan småstressad liksom! Och jag skrev det om att mamma blir sur nu för jag vet det, så kan vi gå tillbaka sedan och se att jag hade rätt! (Hoppas jag har rätt..)

Jag och Erik bakade chokladbollar igår, fast vi dissade kokos eller något att rulla dem i. Haha, det är nu sista tiden då jag ska vara överOnyttig. Ska ju börja mer seriöst efter skolan, haha. Hoppas motivationen finns där. För den där lilla chokladbollen jag åt för en 45 minuter sen var asgod och jag förstod att det kommer bli svårt sen. (Har ju sagt att jag ska äta lite, men kommer ju inte bli i närheten av det jag äter nu lol.)

Matintag igår liksom, bara som exempel för att visa er,: Cola zero, lite "köttfärssås" med makaroner, fem havrfeflarnskakor (Doppade i choklad ni vet!), en STOR Subway, mer cola zero, en munk. That´s it tror jag? Alltså nu ser det kanske inte ut så där hela tiden, mer mat liksom. Men sockret är inte så ovanligt. HAHAH. :(

Aja, ska snacka med mor om intyget nu! Ha det bäst och jag hinner blogga innan jag åker.

1 kommentar:

  1. Svar; Det betyder mycket att ha någon där.. Jag finns för dig med vännen! Kram <3

    SvaraRadera