torsdag 30 oktober 2014

Hur mår ni?

Jag vet att det har varit tyst här. För tyst. Jag har inte orkat. Jobbandet, pluggandet och ångesten har tagit alldeles för mycket tid och ork men jag är här nu. Jag har idag skrivit min första salstenta. I juridik dessutom. Kändes okej ändå, så vi får se om tre veckor vad som händer.

Idag är det halloweenfest anordnat av skolan på Café Opera. Jag ska antagligen vara en trasig porslinsdocka haha! Hittade en cool video som inte verkade allt för svår, mamma skulle dessutom eventuellt hjälpa mig så det går nog bra. Idag har jag bara ätit 150-200 kalorier. Ska ut idag så borde verkligen äta något mer snart. Vet dock inte vad. Världens sämsta fantasi. Måste duscha snart också. Orkar inte. Varför? Jo för att jag är för lat för att föna mitt hår... Jag ska snart.

Har ångest över allt fett också, känner mig så stor. Störst i världen. Ingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder idag. Vet inte vad som passar till en porslinsdocka eller vad jag trivs i. Åh kan inte allt fett bara försvinna?

Hur mår ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar