tisdag 29 maj 2012

ONÖDIG DAG!

Börjar som vanligt klockan 12:15 på tisdagar. Chillade hemma lite på morgonen, vaknade tidigt for no reason.

Tänkte låna lite böcker, så drog till biblioteket. Var där kanske kvart över tio? Visade sig att det öppnade tolv.. -.-
Andra dagar öppnade det liksom tio och shit. Blev pissed och drog till Hemköp. Velade aslänge men köpte till slut nutrillets bar-packet. Alltså det är två stycken bars i. Det är måltidsersättande. Har inte provat en. Köpte en macka, för ville ha något mer "matigt".


En sådan här!

Ska testa någon dag när jag känner mig peppad. Hade en lektion, som gick ut på att höra på några tvåers presentation, sedan lite övningar. Sedan en film som man inte såg på. Hahahha! Massa dator och lite Runescape faktiskt. Eriks fel att jag börjat. Skapade acc igår.

Ehum, sedan slutade jag för det var bara omprov på tyskan och det har inte jag! HURRA! Jag klarar kursen fyyyfan vad skönt!<3 Drog till biblioteket, trodde det skulle ta högst en kvar. Tog minst fyrtiofem minuter. Alltså wwwwtttffff man! Assvårt att hitta böckerna där. Slutade med att jag lånade tre stycken i allafall. Haha!

Skulle plugga psykologi idag men pallar inte, gör snabbt imorrn! :)

Åt "bra" middag idag! :) Gjorde en pastasallad! På pasta (ofc), kyckling, currydressing, gurka, sallad av två slag, oliver och avokado. Helt okej men blev lite mäktigt efter ett tag. Får lära mig göra skiten bättre haha! :)

Aja, ska kanske dra och kolla på Desperate Housewifes! Kanske fixa jordgubbar med banan.. Hmm, lockar!

Erik sover, han kom hem nyss. Jobbade från 6-19:30. Och här gnäller jag, haha. Synd om oss. ;)

3 kommentarer:

  1. Gu vad du snäll. Din kommentar värmde verkligen, tack så mycket! men jag är inte thinspo. Inte än, jag vill ner 5 kg innan jag är nöjd. Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha, määh. Det stämmer ändå inte. Detsamma!

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte acceptera det, eller tycka det. Nej inte just nu :( Även om du tycker det, och det är så fint av dig! ♥ Du har jättefint hår. vet du det?

    SvaraRadera