söndag 5 oktober 2014

Helgen.

I fredags stack jag och Erik till skolan på kvällen igen. Typ studentpub. Var ganska kul förutom när jag hamnade i en relativt hetsig diskussion med en kille om feminism. Orkar inte ta upp det mer än så.

Lördag. Bakis. Åt en del men inte överdrivet. Hade väldigt mycket ångest hela, jävla dagen.

Söndag. Idag. Jobb. Sex timmar. Bränt kalorier så att säga. Dock ätit en hel del med, dessutom onyttiga saker. Tror ändå jag ligger på typ 1000 kalorier max efter jobbet. Nu har jag fortfarande tung ångest. Vet fan inte vad jag ska göra åt det. Känns som att jag vill försvinna i en annan värld eller dö. Orkar inte. Måste plugga också. Klockan är fan snart halv tolv. Borde sova. Kan inte. Ska träffa några från klassen och förberedda ett seminarium. Vi ska mötas halv åtta. Orkar inte. Orkar inte. Orkar inte. Kan ingen antingen ge mig sömntabletter eller typ något uppåt? Orkar inte vara i detta jävla mellanläge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar