torsdag 23 oktober 2014

Senaste dagarna.

I tisdags åt jag middag klockan halv tolv. På natten. Hade jag inte ätit det så hade jag legat på 400 istället för 800 kalorier. Är väl relativt nöjd med tanke på hur mycket jag äter hela jävla tiden men men... Känner mig så fucked up, vem är middag halv tolv? Ingen. Bara tjocka jag...

Igår var jag först i skolan och pluggade, sedan skulle jag jobba. Åt faktiskt lunch, pasta med kyckling. 500 kalorier. Ångest men men. Sen jobbade jag som sagt. Var riktigt kul. Åkte hem den långa resan, mindre kul. Spelade lite med Erik när jag kom hem, åt Ben och Jerry till middag. Dock kontrollerade jag mig och åt inte hela som jag skulle gjort i vanliga fall. Åt "bara" halva. Så låg väl på typ 1100-1200 igår. Känns okej.

Idag börjar jag klockan halv tre och går till fem. Känns okej. Sedan ska Eriks kompis sova hos oss. Är lite osäker. Känner mig tjock och ful. Vill liksom bara vara med Erik men vad ska man göra. Aja, vet inte riktigt vad jag ska göra innan jag drar. Ska fixa sängkläderna och städa lite på rummet men annars då? Är så sugen på något att äta men känner mig alldeles för tjock. Får se hur det blir.

2 kommentarer:

  1. Jag åt en FRYSPIZZA halv tolv i natt. Jag tror vi är lika fucked up :/

    SvaraRadera
  2. Jag har ätit middag 12 på natten...

    SvaraRadera