fredag 3 oktober 2014

Ångest.

Igår var en lång dag. Skola 11-16, kick-off med jobbet 17-20:30. Åt inte förrän 18, lite ångestmen iinte så farligt. Åt lite kaka hemma tyvärr. Låg nog på runt 800 kalorier.

Idag är det skola från 11-15. Har rast nu. Precis ätit lunch, riktigt ångestfyllt. Gick till ett Ica och plockade en pastasallad, fast en mindre än i vanliga fall. Åt den på Icas utservering, antar att många köper lunch där? Så jobbigt. Random folk som såg,  hade enkelt kunna skippa lunchen,  som jag oftast gör. Kände mig samtidigt duktig som trotsade ÄS men ångesten nu är inte så kul. Särskilt inte när jag såg en riktigt smal tjej på väg tillbaka till skolan. Ugh... Varför kan jag aldrig vinna? Gör jag ÄS glad så blir den delen som vill bli frisk glad och tvärtom. Orkar inte. Är rädd för att hetsa. Bara för att allt känns så meningslöst.

Har rast till 13, ingen aning om vad jag ska göra. Sitter och laddar telefonen bara. Vill hem.

1 kommentar:

  1. ;-; Kram! "Ugh... Varför kan jag aldrig vinna? Gör jag ÄS glad så blir den delen som vill bli frisk glad och tvärtom. Orkar inte. Är rädd för att hetsa. Bara för att allt känns så meningslöst." Jag känner igen det så satans mycket. :/

    SvaraRadera