tisdag 30 september 2014

Varför är serier enklare än det riktiga livet?

Igår åt jag omkring 1300 kalorier, vilket känns bra ändå. Jobbade igår, vilket gick bra men var ganska trött när jag kom hem.

Idag har jag varit ledig från skolan men suttit och pluggat till och från i princip hela dagen. Nu är jag äntligen klar!!! Ska bara skriva ut lite papper. Imorgon börjar jag tidigt, så måste upp vid halv åtta vilket jag är väldigt ovan vid. Idag vet jag inte hur mycket jag har ätit. Har inte orkat räkna. Dock är det inte överdrivet högt men inte så lågt som jag vill heller.

Imorgon, efter skolan, så har jobbet någon slags kick-off. Typ mingel blandat med info. Orkar inte. Är glad att det är betalt under de timmarna i alla fall. Är inte pepp på morgondagen alls. Först ska jag vara i skolan från 9-16 och sedan ska jag ha den där kick-offen.

Trots att jag är väldigt trött så är ångesten jävligt påtryckande. Vill sova men ändå inte. Vill kolla serier och förneka att morgondagen är på väg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar