fredag 23 mars 2012

Engelska typ.

Har väl engelska typ. = 9gag. Ja, jag suger. Förlåt då. Orkar inte jobba och väntar på att det är min tur att ha muntliga nationella. Usch. :c

Slutar om en timme, fett segt. Dricker cola, det är gott! Fast det gör mig pissnödig men pallar verkligen inte pissa. Gah, palla..

Något jag hatar är alla äckliga annonser som spelas innan vissa yt-klipp!? Typ om 10 sekunder kan du hoppa över annonsen! Som om jag bryr mig? Jag vill bara kolla på mitt klipp.. Aja ska inte sitta och dryga! Ska pissa, dricka cola och leka med 9gag. Sämst på att blogga, vad vill ni att jag ska blogga om då?

1 kommentar:

  1. Blogga om allt! :) Om vad du gör om dagarna, om Erik och dig, lägg upp ego-bilder, även om du inte tycker dem blir bra! :) Lägg upp saker du gillar och skriv ner saker du vill komma ihåg. :)

    SvaraRadera