torsdag 1 mars 2012

Fortfarande sugen!

Fortfarande sugen på mer kläder! Sitter och kollar på www.odiumclothing.net, fyfaaan vad jag vill kirra kläder därifrån. Dör ju! De har lagerutrensning också, nicenice! Dock är det där med storlekarna FETT svårt. Aja.. kollar lite på kawaii design också. Nice! Har ju sådan stilångest nu! Vill köpa massa kläder och leka med hår och smink och bli massa fin! Ska kanske färga håret både rosa, lila och blått snart. Låter nice i mina öron! :D

På tal om öron så har jag snart töjt klart mitt andra öra. Har ju 8mm i det ena och 6mm i det andra. :)

Sa jag att det är bestämt att jag ska få pierca mig? Livet är bra ibland alltså! YAY!<3 Gått ner lite till tydligen, flummigt tycker jag. Vägde 53,3 igår morse. Kulkul, eller något.

Känner att jag itne håller någon röd tråd utan bara flummar. Kanske är för att jag typ har feber och är sjuk, vilket suger. För då får jag inte göra något för mor. Bajsbajs! Kommer inte kunna åka till Strängnäs idag, fu... Kommer kanske inte kunna träffa Madde eller gå på dop på lördag. Får inte åka och köpa hårfärg idag. Det suger att vara sjuk...


Känns lite "Cool story bro, but it needs more ponies." över det här inlägget. Jajajajajaja... BAII!<3

2 kommentarer: