måndag 12 mars 2012

Släpp mig fri.

"Jag vaknar varje dag och tänker "Vem fan är jag?"
Tider har passerat men det är samma jag idag
och jag vaknar varje dag och frågar mig själv "Mår du bra?".
Tiden passerar snabbt men ingenting jag kan komma ikapp.
Men tackar ändå livet för dem stunderna som jag haft.
Jag tänker tillbaka men drömmar är få,
blickar mot himlen och fyller mitt mål.
Vägen tar slut men jag fortsätter att gå."


Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vem jag ska fråga. Kan någon hjälpa mig?


"Snälla du, jag orkar inte med det här.
Jag släpper mina vingar och flyger till min värld.

Släpp mig fri, låt mig flyga från det här.
Låt mig ta mig iväg och slippa det här.
Jag orkar inte längre, jag vill ta mig härifrån.
Vill sväva som fågeln fri bland moln!

Jag hör röster i mitt huvud som säger "Ordna allt!".
Värmen kom men återgick sedan till att bli kall,
men när vinden kommer, kommer den förändra allt!
Tiden bara kommer men det blir väl ingen ändring.

Jag ser mig själv i spegeln men då ser jag en främling."

Jag måste göra någonting, fast jag inte vet vad, jag vet inte hur men jag vet när. Nu, så snart som möjligt! Någon måste kunna rädda mig!

"Men jag vet en sak, att jag kan bli fri!
Jag kan sväva högt men sjunka lågt.
Till alla er jag säger förlåt.
Jag stannar nu och tänker till,
men ingenting blir som jag vill.

Släpp mig fri, låt mig flyga från det här!
Låt mig ta mig iväg och slippa det här.
Jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån,
vill sväva som fågeln fri bland moln!"



Jag har ingen kraft, jag vet inte hur jag ska orka mer. Fast jag vet en sak, bara jag kan rädda mig själv. Men jag behöver hjälp och stöd, men från vem? Jag har ingen aning! Måste få svar, snart. För jag orkar inte vänta mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar