tisdag 20 mars 2012

Utvecklingssamtal!

Tja! Idag hade jag utvecklingssamtal, vilket gick helt okej. Både upp och ner, suger ju på tyska och gillar inte klassen. Annars går det fint! Hur som helst, så tyckte mor min att det var onödigt att jag var i skolan utan lärare. Eftersom alla hade utvecklingssamtal. Så hon sjukanmäler mig och låter mig plugga hemma. Skönt! För hade nämligen så JÄVLA ont i huvudet och mådde illa. Tog två alvedon och la mig i sängen drygt kvart över elva. Vaknade efter några timmar, skönt som fan.

Pluggat lite psykologi och känt mig allmänt värdelös på allt idag. Sen degat lite på 9gag och lyssnat på musik. Soft!

Börjar känna mig lite tung i huvudet så ska nog ta lite mer alvedon snart. Tänkte bara berätta om min extremt segskönaonda dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar