söndag 18 mars 2012

Fira lilla mig och Elias!

Förlåt för att jag varit så inaktiv! Haft fullt upp! Kan ju börja med att berätta om gårdagen. :)

Jag och Erik gick upp runt nio, fixade oss och drog till mina kusiner. Där vi firade min kusin och lite mig, vi har samma födesedag. Busigt va? :)

Sen körde min far hem oss till mor igen, där vi fixade lite samt tittade på Family guy! Lite innan tre började folk rulla in. Vi åt Ölandspasta! Vilket är min favoritmat, gaaaaah! Sen pannkakstårta med jordgubbar.<3 Fatta orgasmen i min mun igår! Åt huuur mycket som helst! :D

Fick lite presenter med! :) Två hårspraysflaskor + två-månaders wowtid av Sandra och Tanja. Sen 700 kr av pappa, 500 kr av kusinernas föräldrar. Eh.. 500 kr av mormor och 500 av gammelmormor. Sen 1000 kr av mor och Ozzy. Presentkort av Erik på Carlings! Gulligt! :) Nu blir det spara! ^^ Tror jag sa rätt med pengarna, fick i allafall totalt 3200 kronor. Uppcon!<3 (Alex, vi måste fixa med hotell!)

Ah, skriver igen sedan! För jag ska bli aktiv, men först måste jag äta och plugga. För jag har matteprov imorgon. XD Baii!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar