lördag 31 mars 2012

Gårdagen!

Igår mötte jag Erik efter skolan, vi hängde lite i stan och kollade på bland annat kläder. Sen drog jag hem och han drog på kryssning. Mors sambo, Ozzy, skulle vara ute hela kvällen så det var bara jag och hon. Vi drog till ÖoB, köpte godis, gick hem och ladda ner film. Sen degade vi vid TV:n typ.

Var sjukt trött när jag la mig men slutade med att jag var uppe i minst två timmar till. Smsade och läste en del. Erik är ju på kryssning nu. Åkte igår, kommer hem ikväll. Eh.. ah första natten utan honom i år tror jag? Kanske andra eller något. Konstigt men småskönt. Kunde liksom ligga hur jag ville! Med två täcken och fyra kuddar. Awesome! Dock tänkte man ju på skräckfilmsskit, eh stupid brain.. Det var väl min dag igår. Sjukt segt.

Idag ska jag nog inte göra så mycket.. Suttit vid datorn hela förmiddagen! Blir väl musik och 9gag nu, eller musiken är redan på i och för sig! Måste plugga idag, har två prov snart. Måndag och tisdag. Inte kul... Ska typ sola och kanske fixa naglarna idag. Soft!

Idag fyller Alex år också, men det skriver jag om sedan! ;) Grattis till henne iaf!<3

1 kommentar:

  1. Mys med en 'egenkväll' :D

    Visstvar den gullig! :D vi ses imorrn ju!!! <333

    SvaraRadera