torsdag 29 mars 2012

Mycket igår!

Hade bara två prov igår, psykologin tog så lång tid att jag inte skulle hinna med tyskan. Jag och en lärare bestämde att vi kör på det en annan gång, haha! Men gick bra och åkte hem. Vi skulle sola, mor och jag, men bev inte så. En av hennes kompisar har cancer och har avlidit/håller på att avlida.

Händer så mycket saker hela tiden, jag orkar inte. Mitt huvud orkar inte. Fick trösta mor lite igår, synd om henne!

Nu har jag psykologi men har bara hunnit läsa det man skulle läst igår, valde att plugga till provet igår ju. Ibland måste man prioritera! Även om det blir konsekvenser, som att ligga efter sedan. Jag har inte börjat med arbetet och väntar på hjälp från läraren som är seg. Hon kommer väl senare..

Bloggar mer sedan, kommer säkert flippa ur. Eller typ gnälla massa. Eller något. Så ni vet. Bli inte rädda! Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar