lördag 3 mars 2012

Gnäll, hårfärg, förkyld och mera gnäll!

God morgon! Klockan är typ kvart över sju och jag är så fucking förkyld! Spelar INGEN roll hur mycket man snyter sig, flödar ändå. Vill bara lägga mig ner och dö. Eller.. bli frisk skulle ju också funka! Gör fett ont! Hostar, näsan svider och rinner, kittlar lite i halsen också. Hata...

Igår åkte jag in till stan för att köpa hårfärg, fan vad ansträngande.. Har ju typ varit sjuk hela lovet och inte gjort någonting. Blir snurrig bara jag går ut med hunden, tänk er åka till stan och gå runt där! Aja, gick till Shock och köpte min vanliga rosa, ifall att den jag har inte skulle räcka, och en lila. Nice!

Rosa färgen jag hade räckte så det är bra, sen så använde vi ljusblå, typ turkos och den lila. Nice! :D Ovan men tror jag gillar det, man ser inte det blåa så bra framifrån men det rosa och lila matchar bra! YAY! Fixar bild sen.

Igår åt jag ett Happy meal med sexpack, nomnomnom!

Idag ska jag på dop, pappa hämtar mig vid tio. Fyfan vad jag är osugen! VILL INTE! Vill ingenting förutom att bli frisk typ... Ja, jag gillar att gnälla. Ni skulle ha hört mig igår! Ska väl gå och snyta mig eller något.. Nu gick mor upp! BAII!

1 kommentar: