måndag 17 september 2012

450 kalorier än så länge.

Ligger på ca 450 kcal än så länge, ätit ett litet äpple och choklad. Asbra Nathalie, verkligen! Precis som man ska göra! Stupid..

Kanske tar en promenad idag, kanske med mor till och med. Får se hur jag mår, just nu är det piss. På tunnelbanan på väg till skolan mådde jag sjukt illa. Kändes som att jag skulle spy, sov inte så mycket och blodsockret var väl lågt eller något. Kanske börjar bli småsjuk. Tanken på att äta något fick mig bara att må sämre, de sista stationerna dödade mig typ. Kom till slut ut och det var så skönt med luft, fast när jag gick på perrongen så snurrade det och jag hade ont i huvudet. Eller jag har fortfarande ont i huvudet. Fan orkar inte bli sjuk nu. Vill ju börja träna, och har prov idag! Måste plugga under lunchen, hoppas jag mår bättre då. Nu sitter jag bara av lektionen och mår allmänt cp.

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt, har också varit yr och illamående idag. Fast det är jag alltid när jag fastar.

    SvaraRadera