lördag 15 september 2012

Planer och ge mig en promenadskompis eller två!

Ensam hemma och hetsar. Ätit chokladtårta, lite glass, en fylld munk, en bit bröd och någon skum skinka. Vet inte hur jag ska göra, fortsätta hetsa och inte träna eller fortsätta hetsa och träna? Jag kommer lätt äta mer skit idag. Har i allafall bestämt mig, tror jag haha! Ska börja träna flera gånger i veckan. (Blir nog mest jogging och PW´s, skulle vara kul med sällskap btw!) Äta flera gånger om dagen så man håller förbränningen, försöka äta relativt bra för att vara jag. Räkna i huvudet men ska nog inte väga, vet inte.


Ska nog inte ligga på underskott heller, vi får se. Beror väl på hur bra det går med träningen. Jag vill försöka bränna mellan 5000-7000 i veckan. (Lite överdrivet säkert, för mig. Kommer nog inte klara det.) Men skulle vara kul. Åtminstone bränna MINST 500 kcal per tränings"omgång", eller ah promenad/springtur haha.

Tror jag har ett mål nu, 50 kilo. Blir jag nöjd innan så är det ju kul och är jag inte nöjd vid 50 så vill jag inte gå ner allt för mycket till. Max 2-3 kg till. Men blir nog nöjd då! :)

När ska man börja då? Kanske börjar träna idag eller i morgon, annars måste jag nog fan komma igång nästa vecka haha!

Någon som vill gå med mig?

1 kommentar:

  1. Hade gärna gått med dig men bor lite långt bort för det.. :/ <3

    SvaraRadera