fredag 28 september 2012

Nathalie är en tjockis.

Blev ingen promenad igår, blev film och chips+en bulle.. Inte sååå mycket chips men ändå, aja åt ingen middag så. Redan ätit ett äpple och några chokladbitar idag, är så dålig. Ligger nog på ca 500 kcal, vill inte ens tänka på det. Men idag verkar det som att jag och Alex ska gå, plus vi ska äta Subway. Och det är inte så farligt, beroende på hur man gör sin Sub. Men alla Subs är bättre än kebab och donken i allafall, haha!

Förhoppningsvis går vi en seriös promenad också. Jag försöka ha en nattpicknick med Erik idag, med varm Oboy hahah! I will be forever fat! Nej, seriöst jag måste komma igång. Måste hitta en balans. Träna mer. Jag mår dåligt av att räkna kcal men jag mår dåligt av att inte räkna också. Så ska nog iaf börja småräkna och träna.

1 kommentar:

  1. Jag har ju inte följt din blogg från början, så vet ju inte riktigt hur ditt läge är men..BÖRJA INTE RÄKNA KCAL OM DU INTE REDAN ÄR FAST. Det är mitt livs största misstag, att börja räkna. Du kommer aldrig kunna sluta.

    Kram, ta hand om dig innan det är försent.

    SvaraRadera