tisdag 18 september 2012

Skolpladder.

Maten gick helt okej igår, i allafall i skolan. Och jag stod emot kebab. Men åt pasta med pastasås? Men orkade bara hälften. Hade i skinka, babyspenat och sockerärtor. Relativt gott. Vet ni vad jag åt sedan? Som Erik köpt. Rulltårta! Gott men dumt! Drack iaf mer än 1 liter vatten igår, jag är så himla ovan så jag är nöjd. Men vill dricka 2 om dagen!

Idag kom mamma in klockan 7 imorse, jag typ "Hallå jag har alarm som vanligt?" Men hon sa att jag hade tandläkartid idag. Jag trodde det var på torsdag. TVÅ tandläkarbesök på mindre än en vecka, lol. Aja.. blir ingen skola för har ju bara en lektion. 9-11:15, den hinner jag inte till. Skönt för att det är segt och åka dit, plus var sjuk igår och vet inte riktigt hur det står till idag. Sen dåligt för att det är matte jag missar. Viktigt ämne som är ganska kul..

Btw, nu när vi snackar om skola så fick vi tillbaka religionsprovet. Gick asbra!!! Han betygsätter inte utan bockr av kriterier som till slut blir ett betyg. Lyckades bocka av ett A och ett C. Men han sa att C:et var nääästan på A-nivå. (Alltså B+, men det finns ju inte som kriterie.) Hur som helst, så tycker både han och jag att jag ska satsa på religion. Yay! :)

1 kommentar: