söndag 30 september 2012

YAY TRÄNAT!

Bränt bort 869 kcal idag! Känns jävligt skönt, två promenader. Men ätit massa skit, ligger kanske på 1330, TYYYP. Lite mer kanske? Avrunda till 1400? (Efter träningen alltså, fatta mycket shit jag ätit haha!) Blev mest powerwalkande för jag gick med Alex, men sprang sedan en del på andra promenaden. Skönt och skorna var bra, orkade springa mer än annars. :D

Fick även se en kamel idag, som typ är ett av mina favoritdjur, halvnytt dock. Efter Tunisien, köpte ju tusen kamelsaker haha! Så var ren glädje att se den asgulliga kamelen tihi! :D

Köpt Varma koppen, något som är som Varma koppen fast från Knorr, lite mindre portioner och mindre kcal typ. Plus en annan soppa, som kanske var från Knorr haha. Hoppas det är gott! Nu har jag precis duschat och tar det bara lugnt. :)

1 kommentar:

  1. Sv: Sitter i en sådan vinkel så att jag ser smalare ut än vad jag är. Lovar, jag har mycket att ta i.

    SvaraRadera